1.022 keer bedankt!
In maart 2024 lanceerden we een gebruiksbevraging om in kaart te brengen wat jullie van ons reisgeneeskundeplatform vinden. Het resultaat? Maar liefst 1.022 gebruikers deelden hun mening en gaven ons ideeën om Wanda te verbeteren. Heel erg bedankt voor uw tijd en waardevolle input!
Wat hebben we geleerd?
90% enthousiaste Wanda-fans
Met een score tussen 0 en 10 konden gebruikers aangeven in welke mate ze Wanda zouden aanbevelen aan vrienden en familie. Dit noemen we de Net Promotor Score (NPS). We ontvingen maar liefst 1.022 inzendingen, en uit de resultaten blijkt dat 90% van de gebruikers enthousiast is over Wanda.
De NPS wordt berekend op een schaal van -100 en +100 en is een mooie indicatie van de algemene tevredenheid. Met een score van +67 zitten we stevig in de positieve zone – een teken dat Wanda gewaardeerd wordt!
Vervolgbevraging
Naast de NPS konden gebruikers verdere feedback geven in een vervolgbevraging. We ontvingen 254 inzendingen met de volgende resultaten:
- 88% vond de informatie gemakkelijk vindbaar. 93% vond de informatie helder en goed te begrijpen.
- 76% gebruikte Wanda ter voorbereiding op een reis naar het buitenland. Bijna 50% vertrouwt op Wanda als referentie voor gezondheidsadvies, en 29% voor professioneel gebruik (zoals artsen en apothekers). Meerdere antwoorden waren mogelijk.
- 36% van onze gebruikers is tussen de 50 en 64 jaar oud, en 26% tussen de 30 en 49 jaar.
Wat doen we met de feedback?
We gaan actief aan de slag met de feedback die we ontvangen. Dat betekent concreet:
- We breiden onze landen- en ziektefiches uit om u steeds van relevante informatie te voorzien.
- We brengen technische verbeteringen aan om de gebruiksvriendelijkheid van de website en de app voor u te vergroten op desktop en mobiel.
- We verbeteren de zoekfunctionaliteit om u nog sneller naar de gewenste informatie te begeleiden.
Heeft u nog ideeën of suggesties? We horen ze graag! Uw input maakt het verschil – samen maken we Wanda nóg beter.
Bedankt voor uw vertrouwen!